Oldalak

Oldalak 3

2015. május 2., szombat

Elmaradtam

Az az igazság, hogy nagy elmaradásban vagyok a blog írásával. Úgy tűnik, mintha február óta nem került volna ki semmi a kezeim közül, azóta nem mutattam semmit. Valójában pedig annyi minden készült, hogy kitenni már nem maradt időm.

Most szép sorban próbálok mutatni néhány dolgot.

Ezek a gombagyerekek egy korábbi munkám alapján készültek. Három testvérnek készült, akik a figurákban magukra ismerhetnek.


A gyerekek és a kézimunkázók kedvencei a sünik. Mindenféle méretben készítem őket.
Sokan ezekről a sünikről ismernek rám, ha találkoznak velem egy-egy vásárban. Jó érzés, amikor odajönnek hozzám és elmondják, hogy van ám nekik már ilyen és mennyire bevált. Mivel én is őket használom tűpárnaként, nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek.

Az a megtiszteltetés ért, hogy áprilisban Csillaghegyen a Gyapjúnapon én tarthattam a nemezelős foglalkozást. Borzas virág nemezelésével készültem. Kicsik és nagyok, gyerekek és felnőttek sokan álltak fel elégedetten az asztaltól. Szép virágok születtek.

Régebben gyakran nemezeltem madarakat a fantáziám szerint. Most viszont egy olyan kérést kaptam, hogy egy két év körüli kisfiúnak készítsek egy harkályt és egy kékcinkét marokjátéknak, lábak nélkül. Mindkét madár nagyjából az igazival egyező méretben készült.
  


Mutatok még egy madarat, bár ez évekkel ezelőtt készült, de ez is egy valóságos madárra, egy füzikére hasonlít.

Álommanó készült egy gyerekszobába. Az álomport egy ezüst csigaházból hinti az álmos gyerekek szemére. Garantált az ébredések nélküli, pihentető alvás. ; )


Az Óbudai Szent György Napi Vásáron évek óta árusítok. Idén sem volt másképp. Többek között ezekkel a kis tavasztündérekkel készültem.

És ez még nem minden. Igyekszem később is sorban mutatni, amik elkészültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése